Yearbook 2008

Jaha, vad har hänt detta år? För att göra en lång historia kort...

Min familj flyttade från en av Sollentunas största villa till en 7:a på Östermalm, jag bytte skola från Sollentuna Musikklasser till Engelbrekt. Jag trivs SKITBRA i stan, nära till allt. Har tappat många kontakter men sparat dom bästa.
Haft en UNDERBAR sommar m. vänner å familj , 10 dar i vår lägenhet i Frankrike, Oui, merci monsiuer. Min soulmate Ulrika fick mig att börja lyssna på Tokio Hotel och det var nog det bästa med året. Har bara bilder från augusti och framåt... TACK ALLA FÖR ETT UNDERBART ÅR ! Men 2009 blir bättre, ellerhur?
KlaraKlara
Augusti

KlaraKlara
September ( Dom ÄNDA bilderna jag hade på mig )

KlaraKlara
Oktober

KlaraKlara
November

KlaraJag
December.

Nytt år, nya tag. Ta 2009 med storm !

 K L A R I S E N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0