Öppna din dörr

Jag
Jag :)

Hej !

Jag är nog universums sämsta bloggare, men jaja. Jag orkar inte .. höh...

Igår var jag, mami å papi på middag hos Ohlsons. Det är Ulrika, Lovisa , Hasse å Kristina. Ulrika är min bästa vän och vi ska åka till England i sommar på språkresa. Och då skulle vi där för att prata om det ? Eller vi gjorde iallafall inte det. Barnen satt i köket och åt middag men föräldrarna satt i matsalen. Mellan middan och efterrätten såg vi Twilight ! Och det är den BÄSTA FILM jag någonsin sett i hela mitt liv. Jag skämtar inte. Jag bara läääängtar tills november då nästa film ska komma ut. Den var så oootroligt spännande och jag fattar inte varför det är 15+ på bio. Inte ett dugg läskigt. Men jag ska läsa boken också för dom säger att boken är bättre, mer delatjer åsvidare. Gud vad jag älskar den.

Idag har jag precis kommit hem från Saturnus och käkat lunch där med mami , papi, Max och Malin. Malin är på flygplatsen nu för hon ska åka hem :(. Gonna miss u !

Men nu ska jag kolla på läsa tror jag. Kl. 17.00 ska jag träna. Härligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0