Longing for lullabies

-
Jag har


Hej !
Idag hade vi likabehandlingsdag. Helt okej. Inte så roligt, men med tanke på att vi slutade två timmar tidigare och inte hade några vanliga lektioner tyckte jag att det var bra. Sen är det faktiskt 100 000 skolbarn som bli mobbade varje dag ! Hemskt ju !

Efter skolan gick jag och Clara hem till mig´och pluggade Engelska och Matte, sen gick vi på stan jag köpte en hög kjol och under en nyckelpigatröja.

Nu har jag kollat på Top Model, ååh I LOVE ! <333

Jag har visat min mamma min nya outfit och jag var lite nervös innan för jag är den personen som kommer hem med väskor, arband eller andra accesoarer. Självklar, ibland kläder men inte alltid, men hon gillade den. Hon frågade om jag skulle ha den på XXXXXs fest men det går ju inte för man ska vara fjortisar. Mamma tyckte det var lite finklätt men yes, hon gillade det. Ni ska veta att jag tvekade en aning.

PUSS

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

snygga kläder på bilden där uppe :D

2009-01-15 @ 17:21:17
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0