If I were a boy

Klara
Jag lovat till 100% att ta mera foton, denna är (som vanligt) från arkivet.

Hej !

Dålig uppdatering, förlåt.

Men inget har hänt i skolan och har inte tid heller för den delan att blogga överhuvudtaget. Jag är så seg på det , men idag när jag kom hem så käka jag en macka och sen gick jag ut  med hunden i det pissiga vädret. Usch usch, men vad gör man inte för sin jycke ? Penny var inte så sugen på Januari vädret så hon streta alltid emot och ville gå hem, tur hade hon och hon han kissa två ggr, sen sprang vi hem. Höh ...

När jag kom hem satte jag på musik på högsta volym och tog tag i rummet. Överrsakande nog så städade jag min garderob också, och ni som känner mig vet att det är totalt a MESS därinne. Jag har bara lagt grejer där jag inte orkat lägga in i byrån eller hänga upp och sagt: Jag gör det imorgon. Osv ... jag hitta många fynd därinne.

Efter det så satt jag vi datan lite och vid sju-tiden gick jag och pappa upp till dom längst upp för jag ska bli barnvakt åt barnet. Jag älskar barn  ! Vi satt där i en dryg timme, ungen som är 9 (!) gick och la sig typ en halvtimme efter jag kom var ganska tystlåten. Men å andra sidan jag är ju ingen pratkvarn direkt, eller iallafall inte med " nioåringar som man precis träffat och föräldrarna sitter och kollar på en" det är läskigt. Men jag satt och kolla på Joey och vänner. Det var kuul ! Men mamman ( som var ganska knepig , men snäll ) fick mitt nmr så hon kommer ringa då och då. Klirr i kassan.

Nu ska jag gå och lägga mig, tidigt jag vet, men vi börjar 08.00 imorgon med TEKNIK och jag ska vara fit for fight .

PUSSAAAR    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0