Hemma


Jag
Jag U know. På julafton

Hej !

Har ni saknat mig ? Tja, jag har saknat er ! Har ju varit i Järvsö som sagt, det ligger i Hälsingland, och Hälsingland är ett landskap. Hur som helst, denna vecka har jag åkt skidor i Järvsö backen, har inga svåra backar, eller jo. Jag är ju inte proffs så jag tvekar fortfarande på dom svarta backarna. Jag har åkt alla backar i systemet, men då gör jag det för jag LOVAR det. Heh... som igår, skulle jag åka Vargen som är röd, och då sa jag till min brorsa: Om jag inte åker får du mitt vaniljhjärta och hundra spänn... så jag hade ju inget val. Det var typ bara is i backen, höll på att dö. Seriöst.

Sen har vi åkt mycket fyrhjuling. Jag och Max slirade ner i diket, det var läskiiiigt. Så har vi åkt pulka bakom fyrhjuling. Skojskoj. Åhh, det mest otippade jag trodde jag skulle göra däruppe... vara barnvakt ! Vem hade trott det ? Vår grannes barnbarn var där ( vår granne är mamma typ närmre vänner ) och vi har träffat dom massor med gånger. Är med dom minst två ggr vi är däruppe å vi är däruppe typ 4 ggr om året. Hih..Lillen heter Sofia och bor i Sthlm , 3 år å übersöt ! Hon var hos sin farmor å farfar för dom hemma ( mamman, pappan å lillasyrran ) ska flytta å då e bara Sofia i vägen. Jo det kan man tänka sig. Vi lekte affär typ hela tiden.. jag har nämligen en låtsast kassapparat däruppe å hon var helt kär idden ! Första gången jag träffade hennes mamma ( var innan Sofia var född ) å hon var kanske 18-19 år ? Hon är från Tyskland å vi tyckte hon var konstig sa ingenting, men nu ! TYSKLAND; HALLÅ ?! Sofia kan flytande tyska men tror att tyska å svenska är samma sak så när jag frågade var affär hette på tyska sa hon: Men tyska å svenska e samma språk. Jo tjena !

Vart en uuuunderbar vecka med mkt The Sims också, läsk, god mat, tv tittande å godis. Hade ni det bra? Har inte fottad ngt, men men...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0