Godisförbud

Hej !

Snart kommer Olivia från min förra klass hit. Vi har inte träffats på jättelänge och  vi var ganska nära, saknar henne jättemycket ! Jag möter henne med Penny sen ska vi ta en runda med Penny också. Sen när vi gått med Penny ska jag visa henne runt i lägenheten för det är första gången ! Eftersom det inte är så kul hemma hos mig ( enligt mig ) så tänkte vi kanske gå en runda på stan. Sparar ju pengar så det blir inte shopping för min del. Sen köpte jag ju Sex And The City Säsong 3 igår, så det räcker för denna månad, heh.

Har kommit på en annan grej också för att tjäna pengar. Jag får 300 i månadspeng och dom lägger jag undan direkt, sen ska pappa snacka med "dom längst upp" om jag kan vara barnvakt och där kommer jag tjäna lite kosing. Jag och Ollie snackade om att hon har godisförbud, och jag är ju galen i choklad så jag var lite skeptisk. Men vid lunchen snackade jag med mami och papi om det, och istället för att få 500 eller något efter en termin vill jag ha hundra per månad, så jag tjänar på det ( hoppas jag ). Smart va?

Jag kollar på en film som heter Jump In. Den är så gullig. Jag måste se hela någon dag för jag hoppade bara in ( jump in ). Han i HSM är med, krullisen. Och dom är ju svarta och gud vad jag vill vara en nu ! Dom är så balla.

Nu ska jag ... kolla !

K L A R A B R U R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0