Brown eyes

Bill Kaulitz
Som en ängel

Hej!

Idag började vi kl. 08.00, med Teknik, (SUCK ). Men vi hade fått en ny lärare till teknik så vi körde namnleken som visseligen är tråkig, men så mkt bättre än en vanlig lektion. Jag hade glömt jympakläder så det blev att "gå" till Kungsträdgården, Bella, Clara och Carro ( mina bästa vänner ) hade ocksåglömt. Men inget var bestämt. Vi åkte buss till Kungsträdgården och sen tunnelbana hem. höh, palla gå ? Sen rulla dagen på like always..

Efter skolan gick jag och panta flaskor och sen direkt till träningen. Och det är så skönt att träna! Och det är inte ofta man får höra favoritlåtar på ett pass heller. Tokio Hotel är det ingen som spelar men däremot min favorit låt av Lady Gaga Brown Eyes spelades. Så glad jag blev ! Sen bar det hemåt och nu har jag ätit middag och sånt. Nu ska jag kolla lite på Joey sen är det vänner eller Sex and the city. SATC-avsnittet har jag sett 1000 ggr, men men ..Sen kl. 20.00 är det Top Model 11 ! Hihi ..

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0