Måndag

Hej !

Ska berätta lite vad som hände igårkväll: Jag smsade Ragnar ( trodde jag ) i stil med : Hej ragnar. Det är Klara. Möter du mig i Skanstull?" Jag fick inget svar.., nähä, så jag ringde honom. Och han skulle tydligen bara vara hemma. Sen kom jag till telefonsvararen: Hej detta är Ulf Johansson. Klick. Hade skrivit i en 3 i stället för en 9 i nummret. Jaja.. Ragnar mötte mig och vi hyrde filmen: What happens in Vegas. Jag tyckte den var rolig. Romantisk komedi. I love it . Sen kolla vi lite på Heartbreak Hotel. Sen la vi oss. Jag fick sova i soffan. Men det gjorde inget. Jag har fått den fantastiska förmågan att kunna sova överallt. En gång somnade jag i min hunds hundkorg... Jag sov som en stock, tydligen! I elva timmar(!), sen när Ragnar åkt till jobbet så la jag mig i hans sida av sängen och somnade i en halvtimma till. Efter en frukost och väldigt mkt Peter Jöback i högtalaren begav vi oss till Ragnar farmor för hon skulle sy någonting. Där stannade vi i en timme och fikade. Skön kvinna , hihi.

Och sen åt vi lunch på något café på Söder. Jag åt en äcklig lasagne. Efter det åke vi hem till mig. Och nu sitter jag här ensam. Hanna tog Sex and the city säsong 1 och drog. Jahapp.

Nu ska jag sätta på en film..

PUSS - K L A R A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0