Use your love..

UB
I love Ugly Betty !
Åhej !

Nu är ju klockan över midnatt och det betyder ju att det är fredag idag. Så , nu ska ni få veta vad jag gjorde igår... Jag kollade på Ugly Betty heeeela kvällen, förutom när jag gick ut och snodde lite Paradis choklad. Heh, oså börjar jag gråta när Bradford ramlar ihop på bröllopet för att sedan dö. Such an ashole ! Sajk.... Nu ska jag snart sätta på en ny skiva(!), heh, nööörd.

Sen fattade jag ju ingenting när dt inte gick att dra låtar från "musik" till " Klaras ipod" ni som själva gör det kanske förstår vad jag menar... Men sen kom Kalle in i rummet ( surprise ! ) å så frågade jag å han kunde, skulle klicka någonstans å vips så fixa jag det ! Sen hade jag fått 100 ABBA låtar,  å nu menar jag HUNDRA! Så jag tog en efter en, men efter den 22 typ så jag bah: jag känner ju knappt igen hälften av låtarna, så jag la arbetet åt sidan. För att aldrig mer arbeta med det igen. Som tack fick Kalle låna en kudde av mig, dock inte TH kudden, men den skulle han inte vilja ha heller...

Ska ju fortsätta med UB, men vi hörs imorgon....idag förlåt ! Natti !

G O D N A T T S K Y S S / M O S G U R K A N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0