Stan-dag

Hej !

Hemskthemskt mkt förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har hållt på med massa idag...säger vi.
Jag, Max och mamma gick ut på stan till PK-huset å köpte en Cross-jacka till Maxi, men inte överdragsbrallor t mig. Men sen gick vi in på Stadium å jag ska ha vita brallor, men seriöst INGEN har vita byxor. Det är typ världens vanligaste färg, jävla kommunister ( jag är inte hundra på vad dt betyder, men skriver dt ändå..) .. Sen hittade vi dt iaf på Alewalds, TACK för dt ! Sen gick vi in på Elgiganten för köpa The Sims 2, men dom hade dt inte! Förfärligt... sen skulle jag ensam till Åhléns för att handla dt, men då mötte vi Kalle påvägen så jag och Kalle gick på stan. Efter Rizzo åkte vi in till Åhléns, och där fanns den ! Tack gode gud !

Ja, sen jag kom hem, ( 16.00 ) tills nu har jag spelat The Sims.. MYSIGT ! Å kul ! :)

Imorgon åker jag till landet... På morgonen, vi har typ inte internet där, eller pappa kanske skulle fixa, men dt är i skogen hihi... Ska jag ändå ta med datan för att spela The Sims. Nöörd, i know.

Nu måste jag sova !

P U S S - C U Z Z I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0