Sex and the city !

Sex and the city gänget !
Coola SATC-gänget. Tänk att får vara en av dom ! Samantha tack.

Wiho ! Welcome to my own blog ! Jag har iofs haft bloggar tidigare. Men nu tänker jag börja om och det ska bli med en riktig rivstart. Blondinbella, känn dig utmanad. Just nu kollar jag på Sex and the city . Som jag gjort sen kl. 12.00 idag! Vad hemskt det låter. Har vart hemskt väder så jag har ju något att skylla på ... men jag menar, mitt rum ser ju ut som det vart ett barnkalas där. Så imorgon tänker jag städa antagligen. Medans jag kollar på Sex and the city ? Nej, ingen bra idé. Jaja, imorgon kväll kan bli en kämpig blogg-dag. Ska sova hos syster och ska bli kul ! Ska väl bänka oss framför TV:n med glass? Hon och hennes sambo ( stort det låter!) har en etta, tvåa(?) i Skanstull och dom har alltid onyttigheter hemma hos dom. Förra gången hittade jag två hela tuber chokladsås, 3 paket glass ..

Nu har jag pratat ut och ska snart sova. Eller nej, jag måste kolla klart hela säsong två i allafall ! Säsong 1&2 på en dag. Bli imponerande dååå !

mycket kärlek - K L A R A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0