Musik, en jävla drog

Snö
Ge mig snö i Sthlm imorgon , tack !

Hej !

Jag är hemma från panten nu, eller jag kom hem för kanske två timmar sedan..Jag fck 31 kr från panten och av det köpte jag en tidning och en Mars. Så jag skulle få tillbaka 4 kr. Men då råkade kassörskan göra något fel så det kom ut 15 kr och hon sa : Ge mig dom  ! Så då gav jag henne dom, men sen "ramlade" det bara ut 3 kr från den dära appraten och så sa hon: Hur mkt har du`? Jag bah: 3 kr, en krona till ska jag ha. Så vips så fick jag 15 kr istället för 1. Jaha, För göra den korta historien lång ;). När jag kom hem satte jag mig för att läsa tidningen, och jag läser ALLT tills sida...60 då min hjärna tycker jag har arbetat för mycket. Men ska ta igen det senare.

Sen hade tydligen Noak kommit när jag suttit med Tokio Hotel ur datan och själv satt jag i sängen. Han slog in julklappar och jag är ett stort fan av att slå in julklappar jag tycker det är väldigt kul! Så självklart hjälpte jag honom. När jag slagit in dom paketen jag skulle så satt jag mig i Max rum och tog Malins iPod och lyssnade. Så jävla bra låtar, inga TH låtar, men ibland vill man variera. Och jag knarkade Poison med Alice Cooper, Avril Lavinge och Dixie Chicks. För att bara nämna några !! Och när jag lyssnar på musik, drömmer jag mig alltid bort, till att jag står på en scen och sjunger för alla i min skola+ alla i min förra skola, ( det beror på vilka som medverkar i drömmen ) , och sen när Kalle viftar med handen framför mina ögon så spräcks mina drömmar.. lika bra det kanske.

Så, kvällens planer ! Behöver jag ens nämna det ? (Även fast det var jag som nämnde ämnet...). Uppesittarkväll med familjen såklart. Som alla andra vanliga jular. Och förra året, och förrförra och förrförrförra året,¨å ... osv. Så tänker jag alltid att jag ska lägga mig tidigt så jag sover igenom hela kvällen. Hmm, jag har blivit för stor känns det som. Men jag är fortfarande galet förtjust i julafton. Som en 5-åring.


K L A R A - S T I N A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0