Lönedag

Penny
Penny, familjens hund. Gammal bild
Hej !

Nu ska jag snart gå ner och pantaflaskor på Ica. Och dom pengarna som jag får, ja, det är ju mina. Det är mitt jobb i Garberg AB. Om det fanns något vill säga... Jag har gått ut med Penny idag, ensam, efter gårdagens och gårgårdagens bravader. Fast nu gick jag inte Karlavägen utan i Eriksberg. Mycket lugnare... sen har jag inte gjort så mycket mer...faktiskt. Mamma och pappa har gått ut på stan för min brorsa hade vart ute på stan tidigare och köpt julklappar åt mig ( plural, babes, plural ) , men sen så ringde mamma till honom å sa att hon hade hittat en till present så min brorsa kunde lämna tbx EN present han köpt. Men eftersom han är den smartaste i familjen så lämnade han tbx alla. Haha, suckerfucker.

Men nu ska jag panta så jag slipper göra det sen ! Eller imorgon.

K L A U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0