Juldagen!

Jag
Jag
Jag på båda bilderna från igår..

Vilken härlig Julafton man fick, huh ? Jag fick i allafall det. Vid 13-tiden kom gäster rullande, nästan hela släkten var samlade. Vi åt gott å pratade massor. Sen vid 16, efter Kalle Anka delade vi ut julklappar till farmor&farfar och morfar& Gun. Av Farmor och Farfar fick jag en söt tröja från Indiska och en bok. Dock var det fel bok, heh, ska byta den. Av morfar och Gun fick jag 200:- på NK. Behövligt nu när jag bor i stan. Efter dom hade gått så var det bara familjen och mormor kvar. Jag fick ALLT jag önska mig, och lite mer. Jag orkar inte rabbla upp alla men ungefär: Tokio Hotel lakan, TH kalender, iPod Nano Orange, Ugly Betty box, kläder, Sex and the city Film, bok, 200:- på Espresso House, Body Shop kit med lukt Jordgubb, The Sims 2 Året runt. Det var typ det... TACK !

Efter alla julklappar kollade jag, Malin och pappa ¨på SATC filmen. Heh, alltid lika bra ! Sen skulle jag stanna uppe hela natten å spela The sims, men det var ju Året runt och man var tvungen att ha installerat vanliga The sims 2 innan, så imorgon ska vi gå å handla det. Och sen fick jag Ugly Betty boxen 2 å jag skulle ha 1 så då behöver ja handla dt också.

Jaha, idag då ! Jag vaknade 11 ( sov väldigt bra eftersom jag hade mina TH lakan) och Malin kom in och vi kollade på Beck. Det var den allra första från 1997. Haha, den var skitbra.

Nu ska jag äta lite lunch, sen vet jag inte vad jag ska göra idag. Inget är öppet. VILL SPELA THE SIMS ! Men måste ha 2 ju ! Men ngt kanske har öppet?


G O D J U L / K L U R K A



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0