Inte lätt att vara 13 ....

Dirty Sexy Money
Pfft... världens sämsta program?!

Okej, om man säger såhär: Det hände igen !!

I tell you... Jag har städat hela mitt rum och det ser jättefint ut, faktiskt ! Tycker jag iallfall, och pappa ! Sen satt jag vid datan och med tvn påslagen, MTV såklart och det var VMA repris. Den har säkert art repris minst 15 ggr. Men dom har väl inget annat att visa... Väntade otåligt på att Tokio Hotel skulle vinna sitt pris som jag sätt 100 ggr på youtube och alla andra repriser. Men det fick jag aldrig se. För klockan 15.00 skulle jag ut med Penny och igår slet hon sig från hela halsbandet för det var någon idiot som smällde med en fyrverkeri. Och Penny blev ju som galen och sprang, men jag skrek helt förtvivlad och hon stannade. Mitt på Karlavägen. Har jag nu framstått som en idiot? Och idag ... vi kom längre, 10 min längre i alla fall. Och sen skulle hon precis sätta sig ner för att bajsa då någon jävla dumchack smällde med en smällare. Och så gick det i repris. Men nu i en mildare verision. Hon slet sig inte ur. Men jag fick sprina mitt snabbaste med henne hem. Och mitt i allt så ville jag sätta mig ner för att lugna ner henne, det gick ju knappt , hon var crazy ! Hann ringa pappa och hela jag skakade igen. Han mötte mig och jag berättade, och sen tog han tag i Penny och gick lite med henne, medans jag vandrade hemåt. Dom hade tydligen smällt igen och Penny var speedgonzales igen....

Nu kollar på på Dirty Sexy Money, och jag har aldrig kollat på det förut, och kommer troligen aldrig börja..Varför gillar alla det? Ska nog sätta på en film...

- K L A R A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0