Dodgeball

Dodgeball
Se den ! Ni slösar inte tid..

Sitter nu och kollar på Dodgeball med Ben Stiller och Vince Vaughn. Skitrolig, tycker jag ! Det handlar om att Vince äger "Vanliga Joe's gym" och är ett ganska uselt gym. Men dom är snälla osv. Medans Ben Stiller äger Globo Gym och är väldig rik och riktigt elak. Vince betalar inte sina skulder så han hotas med stänging. Och Ben Stiller vill köpa hans gym. Om Vince inte betalar 50 000 dollar inom 30 dagar. Och då kommer en av killarna på att om man spelar i dodgeballs turneringen och om man vinner så får man 50 000 kr. Men självklar uppstår det komplikationer som alla andra vanliga filmer...

Nu ska jag återgå. Och Kalle säger att jag ska ut med Penny, men det vågar inte jag. Jag måste ha en med mig om jag går ut med Penny isåfall pga det som hänt.


Tjenixen gullan

klau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0