Christmas Eve !

Jag
Så ser jag ut idag ! Klänning från Indiska, Svarta nylonstrumpbyxor ( syns inte ) , Röda knästrumpor och ballerinaskor från Din sko.


Wiho ! Den bästa dag på året är häääär. Och min morgon började mins sagt omtumlande: Mamma väcker mig vid kvart över åtta och säger att Noak, ( han sov i min säng, å jag i extrasängen brevid) hade spillt ut sitt vattenglas över sin mobil å ipod. Och såklart MIN MOBIL så den var förstörd. Och Noak var tydligen jättenervös att min mobil bokstavligt talat var förstörd att man inte skulle kunna använda den. Jag la mig i min säng å grät som fan. Jag älskar min mobil, det är det bästa jag har. Sen hör jag hur min mobil ringer å att jag får sms... Så min var inte förstörd men Noaks var. Rätt åt honom. Nu ligger fan Medelhavet i mitt rum.

Som morgonsjulklapp fick jag en träningsväska å vattenflaska från Adidas. Najjsi, jag har ju ingen tränings väska å sen måste jag leta i 15 år innan jag hittar en vattenflaska. Så. Jag är vääldigt nöjd över detta, plus att jag vann 50 spänn på triss ! Men nu ska jag ta undan det sista i mitt rum sen ska jag sätta in linser å sminka mig.

Ha en bra julafton ! Jag tror jag inte bloggar mer idag. Kanske ikväll !

P U S S & K R A M;  G Ö S E N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0