Bonde Söker fru

Penny
Julhunden med sin fina jultröja !

Hej !

Jag sitter nu å kollar på Bonder Söker fru . Jag älskar Bögarna. Eller bögen... hursomhelst, jag tycker bögar ( LÅTER SOM SKÄLLSORD) är så himla gulliga å söta. Om man har en homokompis, i detta fall bög, så (kanske) han beter sig som en tjej, men ändå är en kille. En kompis som är tjej och kille samtidigt, nästan. Man kan stå naken framför honom utan att han blir kåt och börjar tafsa på en som kanske en "vanlig" kille skulle gjort. Visst är det  bra med tjejkompisar också, men man vill ibland variera? Eller vad säger vi tjejer?

Idag har jag bara slappat ! Juldagen, tack för du finns ! Typ den ända dagen det är tillåtet i min familj att verkligen bara stirrat på Ugly Betty i 4 timmar som jag gjort. Ja, själv hade jag bestämt att jag inte skulle kolla på UB för att det var Säsong 2, men jag avbröt det. Å andra sidan trodde jag att jag inte hade sett 1:an eller ngt, men när jag kollade på första avsnittet så säger som ju: Detta har hänt: blablabla... Och visst hade jag sett dom avsnitten. Tiden går så fort ! Jag är ett såkallat UB fan ut i fingerspetsarna.

Nu ska sex-bonden fria ! See yaa.


P U S S  P Å  K I N D E N  / K L E I N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0